HELT SLUT!

Har nyss tränat! och duschat såklart:) och jag känner mig helt jävla DÖD! så ska jag orka äta och sen också PLUGGA! vi har prov onsdag, torsdag, fredag och nästa måndag! äre lite stressigt eller ?...

ska kolla sen om 11e avsnittet av How I Met Your Mother kommit ut än också! så kanske man kan chilla lite ikväll också! så måste man ju kika om de finns ett nytt two and a half men :)

Men alltså äre nån mer än mig som känner att man inte orkar vänta på ett avsnitt i en serie :O dom borde släppa en hel säsong direkt istället ;D

jag har faktiskt sett alla 5 säsonger av How i met your mother plus halva 6e säsongen efterssom dom bara släppt dit ännu..
så har jag sett alla 7 avsnitt two and a half men också! och den halva 8e nu xD
men tycker man om dom så gör man! ;D





Kommentarer
Postat av: Bella

snygging! <33

2010-12-14 @ 18:02:30
URL: http://perssonbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du svettas lite för att vara så fet.

2010-12-14 @ 18:26:09
Postat av: danne

mogen kommentar horunge

2010-12-14 @ 20:40:23
Postat av: Anonym

sliskigt värre!!

2011-01-19 @ 10:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0