miss you

Det har nu gått en månad, men det känns som en evighet  &  saknaden är så sjukt stor . Det finns inga ord till att förklara .. Jag saknar känslan , den som jag fick då jag var med dig . Den tryggheten jag kände , den lyckan , den kärleken .. Jag vet att jag hoppas på för mkt när jag hoppas på att det ska bli vi igen. Men det är ditt val som avgör.
Men ska jag vara ärlig är jag beredd på att göra vad-som-helst för att få tillbaka dig.

Jag älskar verkligen dig. Jag har aldrig i hela mitt liv riktigt blivit så kär som jag blev/är i dig. Du är så vacker och jag älskar dig och  din personlighet.
Jag blev kär i den personen som var hemma hos mig den dagen som vi kollade film tillsammans.
När vi låg tillsammans i sängen, höll hand och kollade på en skräckis.

När jag tänker på den första kyssen så saknar jag allt så mycket mer! allt vi hade!
( ska jag vara ärlig , känner jag hur tårarna är på väg )
När jag kollade på dig såg jag den finaste människan i hela världen . Jag trodde att jag drömde , för varför skulle dendära fina tjejen  tycka om mig, hålla om mig & kyssa mig. Därför att hon älskade mig ?
Tiden gick & du och jag blev en . Sommaren var den mest underbara . Så mycket saker vi egentligen gjorde tillsammans & så sjukt mycket vi hann dela .
Det var verkligen en underbar tid vi hade . Hade jag kunnat , hade jag spolat tillbaka tiden . Jag skulle vilja känna dendära känslan igen . Den är helt totalt obeskrivlig .


jag vill inte släppa dig. Jag vill ha dej tillbaka. Jag vill få kalla dig för min igen . Caroline, jag skulle göra vad som helst .
VAD SOM HELST för att slippa vara utan dig. Enligt dig så verkar de vara helt omöjligt, jag tror inte det är så omöjligt som de verkar. Jag vet att du älskar mig också! Vi mår dåligt utan varandra. Jag vet att vi behöver varann!
Jag älskar DIG så sjukt mycket.  Jag vill att du ska förstå det ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0