Skyltsöndag med invigning av bocken! och nya skor!

Träffade Hanna & Caroline på stan när jag va och köpte nya skor!
vi skulle kolla runt lite för de va skyltsöndag vilket betyder rea så de är klart tjejerna vill kolla lite kläder åh så då!:)
kollade fyrverkeri vid bocken :D

vi gick upp och satt oss på donken så till slut kom Marcus dit, hanna fick ett skumt sms osv:P senare åkte jag och Marcus med 14 jag skulle hem.. mackan till brynäs och hanna och caroline åkte hem till bomhus.

Nu har jag duschat och pratat med C så nu ska jag sova!! kort på skorna får ni också!




Så kommer en snygg bild på mig också!, fast näe. fast jag kan erkänna att jag har fina ögon! =) för dom är bruna!


GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0