Jävlar vad jag är GLAD!

En helt underbar helg! Den bästa på bra länge! ;D



på Brynäs - HV71 och brynäs vann med 2-3 Så idag gick jag ut med Aftonbladet så helt plötsligt när jag gick till en kille som inte brukar köpa av mig så sa han nej tack de är bra men vänta lite så ska du få en grej.. då springer han iväg så kommer han tillbaka med TVÅ HUNDRA KRONOR! och säger det här får du för att du är så duktig och går varje helg! och jag sa Tack så jättemycket men de här behöver jag inte ha.. men han tyckte jag skulle ha de så då tog jag de :P..

Jag har också fått nya KOSS lurar! :D

Så har jag faktiskt gått ner från 108 kg till 86 kilo på två månader! :D alltså ca 22 kilo! :D





Har inge nya bilder sen jag klippte mig men ska fixa de också!!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0