Julafton (bilder)

Slänger in lite bilder ifrån igår! (Julafton)  BILDBOMB!!

jag mår skit just nu så jag orkar inte skriva nå mer, men här kommer bilder..



Kladd - pepparkaka :)




yeeey tomten kommer, då är Junie glad!


Anton fick ett PS3 den jeeveln


Anton tog på sig skidglasögonen Lina fick


Förra året började vi skjuta upp dessa i luften på julafton, för att hedra och tänka på dom som dött i släkten och inte får chansen att vara med något mer! man ska alltid tänka på att det kan vara den sista julaftonen man firar..
"If Tomorrow Never Comes"



Fick ingen bra bild, då det gick väldigt fort så fort den blev tillräckligt varm!


Min fiina, söta, snälla syster jessica! =) tack tröjan och presentkortet :)


Lekte liteee!!! tomtebloss


Bakre raden fr. vänster: Daniel, Patrik, Andreas (bror)
Mellersta raden fr. vänster: Mikael (far min), Agneta (mor min), Jessica (syster), Gert, Carina (syster), Jag
Främre raden fr vänster: Greta (Hunden som visar stjärten!), Junie (blivande fjortis), Anton (Innebandy - stjärnan), Isac (hockey - stjärnan),
Lina (Skid - åkar'n)



Min galna bror på G i julklappsspel!!


snusarN smider planer, ondska!!


Verkar som vi verkligen inte hann först till osten & kexen! Greeeeeta!! hon hade rivit up och ätit, luktade så gott i skägget så! eller? inte mådde hon bra sen heller, stackarn :(


Nu till vad jag fick.. får mer senare..


Bio: 200 :-
Stadium 500:-



Ja, skämt present är ju alltid kul ? xD



Over and out! God jul!




Kommentarer
Postat av: elina

vilka mysiga julbilder! :D allt bra med dig? kram

2011-01-03 @ 20:45:57
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0