The day that never comes

Måndag:

Ellära Prov på morgonen sedan lunch sen hade vi musik, kommer upp ett klipp sen på Facebook när våran musikklass sjunger lite "fiina" jul sånger, så sjöng Erik & Filip  2,4,6,8 bäverhojt tillsammans också. Musik läraren skötte pianot. På kvällen åkte jag och firade Hanna Wahlberg som fyllde 16 år ! Fick lite fika åh så, good tårta :) hade de väldigt trevligt, sen åkte jag hem, pratade lite med folk sedan vare en bestämd dejt med kudden!

Tisdag:

Idag va jag ledig, vaknade kl.12 typ... Men snälle Filip va i skolan ändå för han hade rester, och då passade jag på att gå dit så vi gick in till musiken och lirade lite! sen köpte han cigg till mig.. senare åkte jag ner mot stan och vidare mot gymmet :) efter de så åkte jag hem och spelade lite gitarr, försöker lära mig lite nya låtar :) bland annat  - Sum41 - We´re all to blame.
Sitter nu och pratar med Bästa tjejvännen Cajsa om lite musik åh va som händer på nyår :)
Ska nu hoppa in i duschen!

Här kommer en liten bildbomb!
Ciao



Marcus de där va inte blåbär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0